Thursday, June 25, 2009

Main sorok-sorok dan musical chair

Well ini adalah mainan kegemaran kanak-kanak kan... tetapi jangan terperanjat kerana orang dewasa pun turut serta bermain yea..... kenapa..kerana tahap keboringan menunggu orang sampai habis ofic karam... hehe.. @ nak try donlod movie benornye.....




sorok-sorok




video



musical chairs





video



Seronokkan........



Today update meal intake yesterday... semalam gastrikkan masih tak hilang lagi.. tak gi klinik pun.... hopefully dia hilang perlahan-lahan....



Yesterday



Bfast - low fat milk+enzime, sausages 2, soyamilik+organic, water



lunch - sup sawi fishball , ikan pari panggang



Dinner - (hancus) nasi goreng 1 1/2 senduk, fish nugget (tak kira banyaknye lebih 10 ketui kot), bayam rebus



Today (puasa)



sahur - i bowl fitness cornflakes ( ala x ingat nama la) yang dapat free vcd body jam + lf milk, water..



Hasilnye sekarang berat ku adalah







ooh macam tidak percaya... betulkah penimbang itew..... kenapa? tak percaya ke? percayalah.. semalam pergi slimming, cuba gak menimbang... nampak macam angka 66kg.. tapi buat donno jelah..(dalam hati berkata wow) cerita gi slimming semalam... semalam cuma bersauna sahaja.... Hari nie daku bernekad untuk membawa pulang itu penimbang balik rumah supaya boleh timbang bogel hahaha... esokkan weight in day.......



Tu dieh dah masuk dalam beg siap2 ... nanti lupak lagi....
Jumpa esok for 4th weight in day... chow...

No comments:

Post a Comment