Wednesday, October 28, 2009

membiasakan diri ini update meal

untuk apa? kalau tak nanti luper.... so Update For Monday And Tuesday :


SAMBIL RASA BERDOSA DAN TERUS DOSA....-praktis sebelum 1 November nih...... (rasa berdosa pun nak kena praktis ke?)


27/10 Monday - telah berdosa


Lunch sudah kantoi, rujuk entry ini.


Dinner : mushroom soup, garlic bread, iced lemon tea..... dan terkantoi, jamah ckit nasi goreng kampung anakku punye yang tak habis... tak baik membazir....alasan...


28/10 Tuesday - berdosa lagik


Bfast : samosa, roti bakar, telur 3/4, nescafe tarik 1/2( selalu share ngan hubby)


Lunch : Nasik ayam hookay.... hempeh


Dinner : Nasik lagik...iolah seperti mia_ina ckp... kalau dah dinner di rumah mertua, takkan nak pandang je nasik tu.... mak mertua i org negori hookay... masak lemak cili padi ikan tenggiri dier adalah superb..... so nasik lah lagik bersama lauk itu, ikan goreng, sotong goreng dan sayur campur.... heaven......



Itulah...... apa perasaan setelah makan nasik berhari2.... pastilah bersalah.....

berdosa ... menyesal.... bagai2....


Denda itu belum buat lagikan... so bila mau mula???


Gambar ini tiada kena mengena dengan entry hookay... sajer jer enterfrem.....





4 comments:

  1. kena denda tau klu makan nasi...jgn lupe tu lily....hehe....mia ingatkan je...

    pi kenduri,logik lagi, nk amik lauk pauk je..tapi,klu dpt mak mertua yg sama2 dok jg badan, mgkn ok...hm, susah la..balik2 dia ajak kte makan,,x kan kena nk ckp

    sori lah, kte tgh diet la

    terasa ati org tua tu..haha

    nsb aku x kahwin g....sabo jela lily..mia ni suke mrepek lg

    slmt bertahan la ye...sbb tu mia x join

    ReplyDelete
  2. harap-harap lily dapat bertahan....sebenarnye tidak boleh tak mkn nasik terlalu drastik kans... kita org melayu... so kenalah buat perlahan-lahan.. wish me luck ok...

    ReplyDelete