Saturday, March 13, 2010

Guna produk ape sekarang......

Takdenyer nak slim secara natural...... meaning exercise yer? semangat exercise sekojap benar...... so ape produk pakai sekarang tuk slimming selepas confirm saya adalah tidak mengandung....... yer.... produk tengah panas sekarang selepas JMD5 tuh.... ala yang rasa milo tuh.... musti ramai dah tau.... kuar iklan kat metro beberapa kali kan.... pppsssttt... aku dah minum sekotaklah.... heheh itu pun makan adalah melantak..... kesannyer...mmmmm mcm yang pernah ku critekan sebelum ini ..... berat naik tapi ukuran menten yer..... sebb ambik itu produklah.... nie nak sambung balik sekotak lagik......

selain rx-lite nih.... gue ambik nie jugak....



slim cut.... baru pakai 2 hari gituh.... of coz blum ade effect lagi pada badan... tapi kencing terasa sangat lawas.... maksud ku sekali kencing adalah banyak skali kuar yer... biasa2 memang saya banyak minum air tetapi pengencingan setelah memakai produk ini adalah luar biasa... ter kujat jugak ku....... bile tanyer member yang telah ade kesan pada badan beliau ( seminggu dah bertukar size suar ok...dari 36 ke 34 dan longgar lagi)... ye memang gitu sebabnye aku adalah gemok air.... haruslah air kuarkan dulu barulah lemak tepu kans.....

UUU chacha sudah merajuk mau konker ini pc... oklah nenanti kita sambung lagik produk2 yang sdg diambil lagi yer.... adios......




No comments:

Post a Comment