Tuesday, September 15, 2009

Nubhan....



Hari Sabtu lepas buka puasa di Shah Alam Mall dan ade persembahan artis maaaa... Siapa artisnye.....


Gedik betul si chacha bergambar ngan Nubhan....



Sarah tengah dapatkan autograph..... kemain lagi die.....


Pasal make up contest pulak... macam takde mood aku nak main make up2 nih.... tapi weekend hari tu juga berjaya mengumpul make up2 yang tak berusik tu....
Nie adalah make up base aku @ foundation... saya tak pernah beli foundation.. BB cream jeh....
Eyeshadow nih beli ngan cosway... beria-ia beli... pakai nye tidak.....

Percayalah... saya cuma ade dua lipstik sahaja... yang lain-lain tu suma lip gloss.......

Menjadikan keseluruhan make sedia ade.......

Bila nak start make up??? Nanti dululah... sebab kulit gua bermasalah... kering sangat... bila pakai BB cream sudah bercapuk2... so kena tunggu dia heal dulu ye........

No comments:

Post a Comment