Monday, August 3, 2009

Berat ku ala-ala gitu jeh turun...

Berita sedih dulu : sesmestinya sebab berat yang tak berapa memberangsangkan... sebabnye... diet kemana... buku yang kaseh bagi pun tak berapa gumbira nak update... sebab... makan confirmed tak jaga... so hanya takat itu jelah... yang gembiranye... adelah, tak seberapa org dah tegur kurus... hehehe... happykan... tulah pasal tiap-tiap malam makan nasik jeh... tak hengat.... so berat kekal....


hanya kurang beberapa gram sahajor..... takpelah... jgn jadik 69 balik dah lah.. kan...



Lama tak berblogging kerana internet kat ofis yang agak hampeh n busy keje luarlah.... takperlah asalkan update.... kan... Weekend lepas jalan-jalan cari makan ke melaka... heheh melaka lagik.... tapi takpe.... bukan makan alai ikan bakar tapi di sini...







Sori... gambar restorannye lupa nak ambil...makanan adalah sangat sedap hookay... The Garden ... tapi gambar makanan tak sempat nak snap... malu pun yea.....cuma snap gambar ikan nie aje..... nie ikan betul tau yang dibekuawet.... Ikan Alaipama....



Tu je kot untuk minggu lepas... sebabnye internet mengong... boringlah nak update banyak2...adios....

4 comments:

  1. takpe la kak ..ok la tu...turun la jugak...chaiyok2...

    ReplyDelete
  2. hai kak...ok lah tu turun lah jugak..
    salam kenal

    ReplyDelete